Termeni si conditii

Cafelim.ro este un site de comert online, proprietate a Hanseatic Kontor SRL inregistrata la Registrul Comertului cu nr. de ordine J 40/9025/2015, CUI 34806426 cu sediul social in Bucuresti, Aleea Secuilor D nr.1, bl. 24, sc.4, parter, ap. 62, sector 4.Banca Transilvania – Sucursala Vacaresti, Cont IBAN : RO27BTRLRONCRT0320980901 . Telefon 0371070573 . Program de lucru : Luni – Vineri 09.00 – 18.00 , Sambata 10.00 – 15.00. Va rugam sa cititi cu atentie acesti termeni de utilizare inainte a utiliza site-ul nostru

Termeni si conditii

Persoanele ce pot efectua o comanda trebuie sa aibe varsta peste 18 ani. Site-ul cafelim.ro apartine SC Hanseatic Kontor SRL prin intregul continut cuprinde informatii protejate de legea copyright-ului. Comanda este considerata terminata (inregistrata) atunci cand sunt acceptate Termenii si Conditiile site-ului. In orice moment, societatea Hanseatic Kontor SRL poate face modificari asupra Termenilor si Conditiilor, acestea fiind aplicate doar comenzilor plasate dupa punerea in aplicare, prin postarea acestora pe site-ul nostru. Este responsabilitatea dvs. de a verifica periodic aceste schimbari. Folosirea in continuare a acestor servicii sau accesul pe site-ul nostru constituie acceptarea acestor schimbari.

VANZAREA PRODUSELOR

In cazul incalcarii Termenilor si Conditiilor, ne rezervam dreptul de a refuza orice comanda pe care o veti face. Nu permitem cereri de comanda pentru dealeri, revanzari sau distribuitori, rezervandu-ne dreptul de a limita sau anula orice comanda. Sunteti de acord sa oferiti informatii corecte, complete si precise referitoare la cont pentru toate comenzile facute la magazinul nostru. Aceasta se va face o singura data ( in cazul in care va creati un cont) iar pentru alte comenzi nu va mai fi nevoie sa completati din nou cu datele dvs. Sunteti de acord sa actualizati contul dvs. si alte informatii incluzand adresa dvs. de email, astfel incat sa putem onora comanda dvs. si sa va contactam la nevoie. In cazul in care produsele dorite de dvs. nu sunt in stoc, va vom informa prin intermediul site-ului despre remedierea acestora si vom depune eforturi pentru a va prelua comanda dvs., avand in vedere specificatia clara ca pot exista modificari ale conditiilor comerciale determinate de factori externi activitatii noastre. In cazul in care aceasta indisponibilitate a produsului se prelungeste excesiv, societatea noastra va depune eforturi pentru a oferi consumatorului nostru un produs echivalent ( din punct de vedere al calitatii si al pretului) sau in lipsa, va anula comanda si va rambursa banii consumatorului in cazul platii produsului inainte de livrare. Pret si modalitati de plata: Preturile prezentate pe site sunt finale, intrucat Hanseatic Kontor SRL nu este platitor de TVA. Factura contine pretul de achizitie prezentat pe site la momentul achizitiei la care se adauga costurile de livrare in cazul in care pretul achizitiei produselor este inferioara sumei de 200 de lei . Plata produselor se efectueaza prin plata online sau in numerar, la livrarea produsului. Cantitati mari de produse sant destinate firmelor, penrsoanele juridice. Ne rezervam dreptul sa nu onoram comenzi pentru persoane fizice la cantitati foarte mari de cafea care nu pot fi justificate ca pentru folosonta casnica.

INCHEIEREA CONTRACTULUI

Comanda efectuata implica obligația de a plati. In toate cazurile, contractul de vanzare este considerat incheiat in momentul efectuarii platii de catre consumator prin modalitatile cunoscute si afisate pe site-ul nostru. Societatea noastra isi rezerva dreptul de a suspenda sau anula orice comanda sau livrare in caz de refuz al autorizației de plata emis de către instituțiile financiare intervievate, in functiie de modalitatea de plata aleasă de catre consumator. Hanseatic Kontor SRL isi rezerva dreptul de a suspenda sau anula orice livrare sau comanda in cazul oricarei nereguli de plata semnalata (frauda, abuzuri, etc) de procesatorul de plati sau alte institutii publice abilitate, deoarece nu are nici o responsabilitate pentru abuzurile sau folosirea frauduloasa a oricaror mijloace de plata. In cazul in care schimbam sau anulam o comanda, va vom notifica, contactandu-va pe email.

LIVRAREA

Produsele comandate pana in ora 12.00 vor fi preluate de curier in aceeasi zi, restul comenzilor fiind preluate de curier urmatoarea zi, conform contractului cu firma de curierat. Curierul se obliga sa livreze comanda in maxim 24 de ore in conditii normale. In cazul in care vor apare exceptii de la aceasta regula, veti fi instiintat de indata prin intermediul unei convorbiri telefonice generate de agentii nostrii. Daca nu von reusi sa luam contact cu dumneavoastra direct, atunci vom transmite informatiiile prin intermediul emailului, asteptand acceptul dumneavoastra corespunzator termenului de livrare. In cazul in care ati optat pentru plata prin virament bancar, Hanseatic Kontor SRL se obliga sa livreze produsele comandate dupa data la care s-a efectuat creditarea contului nostru bancar cu pretul produselor. In cazul neindeplinirii acestei obligatii, Hanseatic Kontur SRL va returna pretul in maximum 3 zile lucratoare in contul bancar din care aceasta a fost ordonat, cu exceptia cazului in care dumneavoastra ati fost de acord cu prelungirea termenului de livrare, acord ce va fi comunicat telefonic sau email. Pentru produsele care sunt la comanda, tinand cont si de recomandarile oferite prin intermediul site-ul, termenul de livrare va fi extins in conformitate cu posibilitatile furnizorilor de a asigura comenzile respective. La livrare, consumatorul trebuie sa verifice starea pachetului. Pachetele deteriorate sau intr-o stare fizica necorespunzatoare, trebuie refuzate de consumator. In caz de absenta a consumatorului la livrare, curierul va lua legatura cu dvs pentru a stabili modalitatea de primire a coletului. In cazul in care consumatorul refuza coletul comandat fara deteriorari, acesta va fi rambursat iar toate costurile de livrare vor fi suportate de catre consumator.Hanseatic Kontor SRL suporta cheltuielile de transport, atat pentru livrarile in tara, cat si in Bucuresti, pentru comenzi de peste 200 de lei. Pentru comenzile sub 200 de lei consumatorul va achita costurile de livrare la domiciliu in suma de 19.95 lei sau 14.50 lei pentru livarile la EasyBox.

sa

GARANTIA

Produsele sunt garantate de producatori conform descrierii produselor de pe site-ul cafelim.ro iar garantia este atasata produselor la livrare. In cazul unei probleme de garantie producatorul (prin importatorul sau oficial in Romania) ofera service in locatiile de service specializate daca apar defectiuni.Costurile de livrare sant suportate de client. Garantia intra in vigoare, numai dupa plata integrala a produsului si livrarea acestuia consumatorului. Cititi cu atentie instructiunile producatorului de punere in functiune si utilzare a produselor. Garantia se exclude pentru : Piesele de uzura ( garnituri, filtre, cartușe. etc.), defectele cauzate de coroziune sau oxidare, daune determinate de cauze externe, defecte datorate intretinerii defectuoase sau de interventie a unei alte persoane, un tehnician autorizat de marca, defecte si consecintele lor legate de utilizarea necorespunzatoare (este imperativ sa cititi manualul, mai ales instructiunile de punere în functiune).Inainte de a trimite aparatul contactati-ne la adresa contact@cafelim.ro pentru a afla problema cu care santeti confruntati si a va putea ajuta si directiona la service/ul care este raspunzator pentru garantie.

PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Hanseatic Kontor srl colecteaza date personale numai in scopul activitatii comerciale,de marketing, de publicitate, de media, administrative.Pentru a face o comanda pe site-ul nostru este necesar sa ne puneti la dispozitie datele dvs personale : numele si prenumele, adresa, adresa de email, telefon.Datele dvs pot fi transferate (cedate) de catre firma noastra catre parteneri contractuali ai operatorilor sau alte companii din acelasi grup cu operatorul Prin citirea si acceptarea Termene si Conditii luati cunostinta faptul ca va drepturile va sunt garantate prevazute de lege: dreptul de informare, de acces la date, de interventie, de opozitie, dreptul de se adresa justitiei in caz de incalcare a Legeii 677/2001 pentru protecţia la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date. Totodata, aveti dreptul de a solicita stergerea totala a datelor personale pe baza unei cereri scrise semnate la sediul nostru.Puteti deasemenea sa cerereti confirmarea ca datele personale sant sau nu prelucrate, sa solicitati stergerea lor, sau sa va opuneti prelucrarii lor din motive serioase. Hanseatic Kontor Srl prin Cafelim.ro nu folosetste SPAM-ul in nici o modalitate directa sau indirecta.

Hanseatic Kontor SRL, in calitate de autor, proprietar, administrator al www.cafelim.ro, respecta caracterul privat si securitatea prelucrarii datelor cu caracter personal ale fiecarei persoane care viziteaza acest site in vederea efectuarii de comenzi on-line, fiind in curs de inregistrare la Autoritatea Naţionala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal. In conformitate cu dispozitiile Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private, Hanseatic Kontor SRL are obligatia de a administra în conditii de siguranta pentru scopurile specificate, datele cu caracter personal pe care ni le furnizati.

Compania noastra se obliga sa pastreze confidentialitatea datelor personale furnizate de dvs. pe site-ul www.cafelim.ro, prin efectuarea de comenzi si achizitionarea de produse, pe baza unui formular, asa cum prevad dispozitiile Legii 677/2001 cu modificarile ulterioare privind protectia datelor personale. In conformitate cu dispozitiile Legii nr. 677/2001, persoanele inregistrate, au urmatoarele drepturi:

dreptul la informare (art.12), dreptul de a fi informat asupra identitatatii operatorului de date personale, a scopului in care se realizeaza prelucrarea datelor, destinatarii datelor, existenta drepturilor prevazute de Legea nr. 677/ 2001 pentru persoana vizata si conditiile in care pot fi exercitate);dreptul de acces la date cu caracter personal (art.13), dreptul de a obtine de la operator la cerere si în mod gratuit, pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele dvs.sunt sau nu prelucrate de catre acesta); dreptul de interventie asupra datelor cu caracter personal (art.14) (dreptul de a obtine,la cerere si în mod gratuit, rectificarea, actualizarea, blocarea, stergerea sau transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conform legii, in special a datelor incomplete sau inexacte; dreptul de opozitie (art.15); dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art.17); dreptul de a se adresa justitiei (art.18).

Informatiile furnizate de dvs repezinta consintamantul expres si neechivocal dvs. pentru ca orice date cu caracter personal, (precum si alte date) furnizate de dvs., sa fie utilizate de Hanseatic Kontor SRL in conformitate cu scopurile mentionate in prezenta informare. Daca nu doriti ca datele personale ale dvs sa le inregistrati prin formularul nostru de comanda va rugam sa nu ni le furnizati. Daca doriti ca datele dvs personale sa nu fie actualizate sau sa fie scoase din baza de date, ne puteti notifica acest aspect oricand doriti la adresa : contact@cafelim.ro

Scopul colectarii datelor

Inregistrarea si colectarea datelor cu caracter personal ale consumatorilor nostri, va avea ca scop vanzarea si livrarea produselor solicitate prin comanda dvs. in urma completararii unui formular online. Dezvaluirea datelor cu caracter personal de catre societatea noastra, se va face in conformitate cu cerintele legii sau in cazurile de buna credinta, in cazul in care sunt necesare pentru conformitatea dispozitiilor legale, protejarea si apararea drepturilor de proprietate ale Hanseatic Kontor SRL si ale site-ului www.cafelim.ro. In cazul in care societatea noastra este solicitata de catre terti (ex. firmele de transport), sa furnizeze date cu caracter personal, vor fi dezvaluite doar acele date ce corespund indeplinirii obiectivului solicitarii. Conform legilor in vigoare, datele cu caracter personal vor putea fi dezvaluite fara consimtamantul dvs. in caz de litigii/dispute privind fraudele, institutiilor abilitate. Colectarea datelor cu caracter personal au la baza urmatoarele scopuri suplimentare: asigurarea serviciilor de transport necesare livrarii comenzii solicitate de dvs. facturarii serviciilor comandate de dvs.; efectuarii platii on-line; asigurarii securitatii tranzactiei / platii on-line / carte de credit prin aplicarea de filtre antifraude.

update 25.05.2018

Datele furnizate de clienti siteului Cafelim.ro se colecteaza in conformitate cu legislația General Data Protection Regulation GDPR privind Regulamentul UE 2016/679 care protejeaza persoanele fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si circulatia acestora.

Scopul colectarii datelor cu caracter personal este conform legislatiei contabil , pentru livrerea produselor , de informare a userilor privind situatia si starea comenzilor, iar in cazul utilizatorilor care si-au dat acceptul pentru folosirea datelor in scopuri suplimentare, datele pot fi folosite pentru statistica,marketing si publicitate, iar Cafelim.ro poate trimite celor care au acceptat sa fie contactati cu : newslettere, sau alte mesaje .

Datele cu caracter personal vor fi utilizate in scopul pentru care le-ati furnizat si pentru a preintampina incalcarea legii,incalcarea securitatii si a termenilor si conditiilor din contract si pot fi furnizate ca urmare a unei cereri expres catre Parchet, Politie, si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale Cafelim.ro poate furniza datele dumneavoastra cu caracter personal altor companii care lucreaza colecteaza in conformitate cu legislația GDPR,si care se afla in relatii de parteneriat comercial cu Cafelim.ro :furnizori de servicii de livrare, furnizori de servicii de marketing, servicii de plati online sau alte servicii,.

La cererea Clientului Cafelim.ro se obliga sa stearga datele Clientului din baza noastra de date.. Cererea trebuie trimisa catre contact@cafelim.ro indicand adresa de mail si de asemeni datele sale personale.

CAFELIM.RO NU PROMOVEAZA SPAMUL

POLITICA DE RETURNARE

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu comerciatii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative. Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta. Dreptul de retur in 14 zile se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul cafelim.ro. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare ( in ambalaj original, produse intacte) in care a fost livrat. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice. Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Cafelim.ro de catre consumator asupra deciziei sale de retragere din contract dupa receptionarea si verificarea starii produselor si notificarea acestora consumatorului in vederea realizarii sau nu, a rambursarii sumelor respective. Cafelim.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea si receptionarea produsului vandut. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract următoarele: – contractele de prestări de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre vanzator – furnizarea de bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de cumparator sau personalizate în mod clar. Obligatiile care revin comerciantului in cazul retragerii Comerciantul returneaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, in conformitate cu dispozitiile legii. Comerciantul returneaza sumele folosind aceleasi modalitate de plata ca si cea folosita de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursarii. Fara a aduce atingere primului paragraf al prezentei sectiuni, comerciantul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a alesiîn mod explicit, un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de comerciant. Cu exceptia cazului in care comerciantul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, in cazul contractelor de vanzare, comercianul poate amana returarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii. Obligatiile consumatorului In cazul retragerii Conform Ordonantei nr. 34/2014, consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care comerciantul accepta sa suporte acele costuri sau in care comerciantul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de el. In cazul contractelor incheiate in afara spatiilor comerciale, in cazul carora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul incheierii contractului, comerciantul preia produsele pe cheltuiala sa daca produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate in mod normal prin posta.

IMPORTANT: Returnarea produselor se face numai dupa trimiterea unui mail catre contact@cafelim.ro  cu numele dvs.,telefon,nr. facturii, si reclamatia dvs.,urmand a primi un raspuns in 2 zile lucratoare de la primirea de catre noi a mailului dvs. Pentru a finaliza returul este nevoie sa ne furnizati factura si chitanta sau dovada cumparaturii. In cazul in care ati facut plata prin card, sumele respective vor fi rambursate prin aceasi modalitate.

RAMBURSAREA CONTRAVALORII PRODUSULUI.

In cazul in care ati platit prin ramburs, sumele achitate pentru comanda vor fi trimise cumparatorului pe numele celui ce a facut comanda, prin depunere sau transfer intr-un cont bancar deschis la o banca din Romania sau, sumele respective pot fi folosite pentru o noua comanda. In situatia in care, nu ati primit inca rambursarea, va rugam sa va verificati contul bancar, apoi contactati compania de carte de credit deoarece s-ar putea sa dureze un timp mai indelungat pana cand rambursarea este afisata oficial. Urmatorul pas este sa va contactati banca. Timpul de procesare poate diferi de la banca la banca  ca rambursarea sa fie inscrisa. Dupa parcurgerea acestor pasi  inca nu ati primit rambursarea, va rugam sa ne contactati  la telefon 0371070573. Doar produsele cu pret uzual se pot returna iar noivom  rambursa valorarea produsului. Nu pot fi rambursate produsele aflate in(la) promotie. Costul de livrare al returului este nerambursabil si va fi suportat de catre client. Acesta va fi dedus din rambursare (veti primi contravaloarea produselor minus costul de livrare al returului). Produsele perisabile cum ar fi : produsele alimentare si bauturile (inclusiv capsulele/discurile de cafea), nu pot fi returnate, iar vanzarea lor este definitiva.