Politica de returnare

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu comerciatii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative. Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 30  zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta. Dreptul de retur in 30 zile se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul cafelim.ro. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare ( in ambalaj original, produse intacte) in care a fost livrat. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice. Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim30 (treizeci) zile de la data informarii Cafelim.ro de catre consumator asupra deciziei sale de retragere din contract dupa receptionarea si verificarea starii produselor si notificarea acestora consumatorului in vederea realizarii sau nu, a rambursarii sumelor respective. Cafelim.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea si receptionarea produsului vandut. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract următoarele: – contractele de prestări de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de către vanzator – furnizarea de bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de cumparator sau personalizate în mod clar. Obligatiile care revin comerciantului in cazul retragerii Comerciantul returneaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata, nu mai tarziu de 30 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, in conformitate cu dispozitiile legii. Comerciantul returneaza sumele folosind aceleasi modalitate de plata ca si cea folosita de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursarii. Fara a aduce atingere primului paragraf al prezentei sectiuni, comerciantul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales în mod explicit, un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de comerciant. Cu exceptia cazului in care comerciantul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, in cazul contractelor de vanzare, comercianul poate amana returarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii. Obligatiile consumatorului In cazul retragerii Conform Ordonantei nr. 34/2014, consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care comerciantul accepta sa suporte acele costuri sau in care comerciantul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de el. In cazul contractelor incheiate in afara spaţiilor comerciale, in cazul carora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul incheierii contractului, comerciantul preia produsele pe cheltuiala sa daca produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate in mod normal prin posta.

IMPORTANT: Inainte de a returna produsele trebuie sa ne contactati folosind formularul de contact sau prin telefon la numarul 0371070573, urmand a informa Cafelim.ro la adresa de email prin notificare scrisa a deciziei dvs. de retragere din contract. Pentru a finaliza returul este nevoie sa ne furnizati factura si chitanta sau dovada cumparaturii. In cazul in care ati facut plata prin card, sumele respective vor fi rambursate prin aceasi modalitate.

RAMBURSAREA CONTRAVALORII PRODUSULUI. In cazul in care ati platit prin ramburs, sumele achitate pentru comanda vor fi trimise cumparatorului pe numele celui ce a facut comanda, prin depunere sau transfer intr-un cont bancar deschis la o banca din Romania sau, sumele respective pot fi folosite pentru o noua comanda. In situatia in care, nu ati primit inca rambursarea, primul lucru pe care trebuie sa-l faceti este sa va verificati contul bancar, apoi contactati compania de carte de credit deoarece s-ar putea sa dureze un timp mai indelungat pana cand rambursarea este afisata oficial. Urmatorul pas este sa va contactati banca. Deseori exista un timp de procesare inainte ca rambursarea sa fie afisata. Daca ati parcurs toate aceste etape si inca nu ati primit rambursarea, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact sau la telefon 0371070573. Doar produsele cu pret intreg se pot returna si rambursa valorarea acestora. Nu pot fi rambursate produsele aflate la promotie. Costul de livrare al returului este nerambursabil si va fi suportat de catre consumator. Acesta va fi dedus din rambursare (veti primi contravaloarea produselor minus costul de livrare al returului). Produsele perisabile cum ar fi : produsele alimentare si bauturile (inclusiv capsulele/discurile de cafea), dar si cardurile cadou, nu pot fi returnate, iar vanzarea lor este definitiva.

Probleme aparute in finalizarea comenzii, reclamatii sau alte dorinte pot fi trimise catre catre contact@cafelim.ro  cu numele dvs.,telefon,nr. facturii, si reclamatia dvs.,urmand a primi un raspuns in 2 zile lucratoare de la primirea de catre noi a mailului dvs.